Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Fest utan vovvar!

Av jenny - 21 oktober 2007 22:20

I veckan snickrade jag och helga ihop en fest som blev av igår..blev lyckat!
Jag som nybliven valpmamma knallade dock hem frammåt halv elva...

Tack alla involverade för lite partaj. Man behöver ses även utan dom fyrbenta ibland. Människor är också mysiga och trevliga att umgås med!!!


Under dagen var vi på hästa gård och såg på valltävling. Hade lyckats lura dit helga och pappaisligan. Tack för det sällskapet!!!


Lite nya bilder vi tog i lördags på vägen hem...



 





 



 


/Jenny


 
 
Åhza

Åhza

21 oktober 2007 22:36

Jamen hon sålde ju bestick på huven och valpar ur bakluckan på en mack i Upplands-Väsby! "Kohandlar-Britta" är bara förnamnet, hihi!
Grattis själv förresten, trodde det skulle dröja till i vår med valpen? SUPERSÖT!!!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

 
S, Dino och Fäkta

S, Dino och Fäkta

22 oktober 2007 16:10

Hon är ju allt för fin din lille! Gud så otroligt söt! :)

Grattis till henne och lycka till med alla era upptåg.

/ Sanna och jyckarna

http://www.dinogina.blogspot.com

 
Ingen bild

Liza

22 oktober 2007 17:05

Men heeeeeeeeerreguuuuuuuud vad söt hon är. Jag smälter! :D

 
Helga

Helga

22 oktober 2007 19:24

tack för att du fixade så bra med maten när en annan sprang runt som en yr höna. Supergott var det. :)

http://helgaw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards