Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av jenny - 2 oktober 2007 23:00

Igår kom Johannas lilla Rally hit för att stanna ett par dagar.
En sån mysig och rar hund:-)
Majsan tyckte det var helt okej i början och verkade t.o.m lite glad....men sen när den där lilla rödingen skulle ta hennes leksaker var det inte lila poppis längre *asg*...men det gick över. Se bildbevis längre ner...

I morse var vi ut tidigt till skogen...sen skyndade jag iväg till jobbet.
Redan igår hade skallerbyttan maja skvallrat för rally att pappa jan är grymt lättlurad och hur lätt som helst att få uuut ut när man ber om det så ut gick dom;-)....på förmiddagen idag hade även mammas lilla hjärta smält och även hon gick ut med dom båda...
Senare på em innan jag kom hem hade dom "charmat" pappa jan igen..*ash..hihi*....
Sen kom jag och gick ut jag med prinsessorna också..haha...vi är så lättlurade alltså:-)


Nu sover dom små liven. Bra övning för maja som alltid varit nummer ett. Och lite bortskämd också;-)


Även Major lånar ut sin säng ibland......utan att klaga faktiskt *min ängel*


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards