Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Mot skåneland....

Av jenny - 25 juli 2007 16:58

På resande fot igen....


Imorn ska jag först: ta hand om min hunds skogenbehov, sedan gå på skansen i jobbets tjänst, sen ska jag åka hem fort som sjutton, packa in mig och packning samt majsan i bilen, och därefter åka mot småland och skåneland med jess och tervgänget!


Jag har sett fram emot den här resan länge och det ska bli jättekul att se skånelands duktiga agilityekipage samt spännande att träffa min *förhoppningsvis framtida valps*  mamma och uppfödare :-)

Jippie!


Och om vi har riktig tur  hittar vi hem igen mellan regn och slask ;-)
Vi ska varje fall bo i stuga. Puh!


Vinkevink
/Jenny & Majsan på nya äventyr






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards