Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Namn på S....

Av jenny - 1 juli 2007 18:47


Help me!

Om det blir en S-hund får ni gärna rösta om namnförslagen eller ge egna braiga förslag. Alla mottages varmt;-)


/Jenny

 
 
Helga

Helga

2 juli 2007 22:58

mina förslag var bättre, därav rösten! :P

http://helgaw.se

 
Liza med Fille

Liza med Fille

3 juli 2007 07:34

Den Stora riSken med S namn är ju att de låter preciS Som alla andra ord med S. Sitt, Stå, Slalom...

Iaf när jag betonar dem. Jag väser ju riktigt ordentligt på SSSS så det blir liksom SSSSSitt och SSSSSStå - ja, du fattar.
Därför är inte jag jätteimponerad av sss-namn. Iaf inte med ett S i början.

Ett annat exempel på namn som är jättebra tills man kommer på varför är Marias Dex. Jag gillar det namnet. Men fundera på varför han tar däcket på agilityplan när hon ropar på han... Däck och Dex låter väldans lika.

Det där med namn är svårt. Skitsvårt faktiskt. Det bästa namn jag vet är det namn som jag inte valt själv, men som min vovve heter. Nana :)

http://tottefelixsune.blogspot.com

 
Ingen bild

jag

3 juli 2007 17:23

klockrent Liza!
Dex..däck...haha
Funderar på SELIA...eller Selluz och kalla den LUZ!
Luz är mitt favvonamn...
Vet du..jag tycker det är prutto att ni ska flytta:-(

 
Ingen bild

Jo

5 juli 2007 01:29

Jag gillar inte heller namn på S men du kan ju göra som med Luz-varianten, eller ge vovven ett dubbelnamn (behöver inte nödvändigtvis vara lika långt som Red Rally Racoon). Och Luz är jättefint, har funderat på det själv faktiskt, men du får sno det ;) Ring om du vill prata namn, ett av mina favvoämnen faktiskt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards